15/2/20

Canvis, espero que per bé, al bloc

Imatge del bloc el 2006

Més enllà d’actualitzar algun enllaç, d'ençà que vaig obrir el bloc, el 31 de gener de 2006, només havia fet una modificació.


Tot i que no hi escric tan sovint com a l’inici, avui he decidit fer alguns canvis en la plantilla. No són molt importants, perquè he intentat modernitzar l’aspecte sense perdre res del que hi tenia.

He incorporat l’enllaç a totes, o gairebé totes, les xarxes socials a les quals sóc present i he recuperat l’agenda. Tot això acompanyat d’una neteja d’enllaços que ja no funcionaven, o el lloc no estava operatiu, i l’eliminació d’alguna eina desfasada.

En resum, he volgut aconseguir una imatge més actual i clara, on sigui fàcil de trobar tot el que hi tinc.

Espero que us agradi. Jo estic content del resultat i, perquè veieu la diferència, us deixo una captura de pantalla del primer disseny, que vaig publicar amb motiu dels cinc anys de bloc.