22/1/09

NOUS BLOCS DE CIU A LA COMARCA

De fet, més que nous, són recents, doncs porten més d’un més en funcionament. Estic parlant del bloc del diputat de CiU i regidor d’Arenys de Mar, Benet Maimí, i de d’en Pere Galbany, company de Grup Municipal a l’Ajuntament de Mataró.

En Benet diu al seu
bloc que “Neix per poder compartir els meus pensaments, les meves reflexions i les idees que puguin sorgir sense data ni obligació, una manera lliure de poder expressar-me”. Pel que fa a en Pere, titula el bloc “4Paraules” i explica que “s’apunta a autoglobalitzar-se amb un bloc en català en un món (el dels blocs) on tothom competeix amb unes eines molt iguals”.

Sincera benvinguda ambdós nous blocaires, als quals caldrà seguir des d’ara. Un i altre comencen amb una capçalera ben dissenyada. Els felicito! A mi em va costar molt fabricar-me la que tinc.