27/11/08

LA MOSTRA HA COMENÇAT

A les cinc han obert les portes i ja és ple de gent. M’ha tocat guàrdia a l’estant de l’Associació d’Amics de l’Escola Pia al Senegal i aquest any estem molt ben situats. Tenim davant l’espai “A”, on s’hi fan un grapat d’activitats. En aquest moment hi ha les nenes d’un gimnàs que ho estan fent molt i molt bé. Està previst que a les vuit del vespre es faci la inauguració i llavors em tocarà fer d’autoritat i posar-me al costat de l’alcalde i els altres regidors, però aquesta inauguració és de les que em fa il·lusió, perquè vaig ser jo qui, en nom del meu grup municipal, va presentar la proposta de fer la Mostra de forma periòdica.

Tenim tres dies per endavant, fins la clausura diumenge al mig dia.

1 comentari:

VALLMA ha dit...

HOLA QUIM, ESTA BE QUE TU SIGUIS PROMOTOR D´AQUESTA FIRA DE LES ENTITATS. COM SEMPRE SERA UN EXIT.
JA ENS VEUREM BE COM A VISITAN O BE EN EL STAND DE MATARO RADIO.
JA EN PARLAREM D´AIXO, JA QUE TINC VARIES PREGUNTES A FER SOBRE AQUEST ACTE, QUE PERSONALMENT EN SEMBLA BE. PERE VALLMAJOR