9/9/08

Fa una mica d’angúnia, no?

Foto El Punt

Primer vaig rebre la nota del Servei de Premsa de l’Ajuntament i aquest cap de setmana he vist com la premsa escrita i també la digital se’n feien ressò. Divendres, el dia que la roda de premsa del Ple de la nit anterior hauria de ser la notícia, l’alcalde visitava, amb el President i el Gerent de PUMSA i la premsa (sense convidar a ningú més del Consistori), el lloc on abans hi havia fàbriques i magatzems i que la gent de la zona coneix com “El Verdet”, en un sector delimitat pels carrers de Mata, Moreto i Fortuny.

Feia pocs dies que, baixant pel carrer Agustí Moreto, la meva filla em va fer adonar que, a més del solar gran on abans hi havia la fàbrica de pintures, tot l’entorn està ple de solars on s’ha enderrocat la nau o la casa unifamiliar i el terreny està poblat d’herbes, senyal del temps que ha transcorregut des de l’enderroc sense que s’iniciés l’obra de construcció del nou edifici.

La notícia assenyala dates per que hi puguem veure les noves promocions, que han d’aportar prop de 150 nous habitatges a la ciutat (quina feina a vendre’ls). Però, a mi tot plegat em fa una mica d’angúnia. PUMSA està demanant ajuts de caixa a l’Ajuntament, accionista únic de l’empresa, perquè no pot fer front als pagaments que li venen a sobre i la rumorologia popular diu que una important operació immobiliària per la venda dels terreny, on han d’anar les promocions privades, s’ha vist frustrada aquests darrers mesos (fet bastant creïble). Potser m'equivoco, però, no hauríem de ser més modestos, analitzar plegats la situació i afrontar-la amb realisme?

1 comentari:

Unknown ha dit...

Bones de nou,
et visito per donar-te les gràcies. Avui us he dedica un petit document en format vídeo fet amb bones intencions i per tenir un record d'aquests dies.
Ens llegim els propers dies. Prometo entra en calma als blogs adherits i fer una bona ullada. Tenim u nivell molt alt a Catalunya amb els blogs.
Per cert et deixo aquí el correu per aquells que s'han adherit i que jo no en tinc constància per tal de fer l'enllaç. 100anysdestelada@gmail.com
Moltes gràcies.
Muakisssssssssssssssss