7/8/08

Vacances (2) - Mataró

Més enllà dels inconvenients de continuar lligat a la feina, estar de vacances a Mataró té molts atractius. Ahir va ser un dia per comprovar-ho. Vam aprofitar que encara hi érem tots quatre i, després que cadascú fes allò que tenia pendent i havia de deixar fet abans de marxar, ens varem trobar al “Racó d’en Margarit”, al Passeig Marítim, al costat de la platja de llevant de Mataró i a quatre passes del mar. De dia, les seves moreres ajuden a trobar una agradable frescor els dies d’estiu. El “xiringuito”, que començar els anys 70 el Sr. Miquel Margarit, convertit en restaurant i obert durant tot l’any, és un lloc tranquil on clients habituals hi passen una bona estona.

Ahir, com he dit abans i ja havia fet algun altre dia d’aquest estiu, vaig anar amb la família a sopar a “El Racó d’en Margarit”. Vam anar arribant per separat, però quan encara només hi érem la meva filla i jo, en Marcel Margarit va proposar-me que em deixes fer una caricatura per en Julio, un amic de la casa de Molins de Rei, que passa periòdicament pel restaurant i fa una o dues caricatures, les quals els Margarit regalen als clients.

Si el lloc ja té un encant per ell mateix i la temperatura és agradable per fer-hi un bon sopar, ara podeu sumar-hi un al·licient més: la sorpresa que en Julio us faci una caricatura. Aquesta vegada em va tocar a mi, però la propera podeu ser vosaltres.