18/2/08

No me’n puc estar

Habitualment no faig cap crítica dels escrits publicats a blocs d’altres polítics de la ciutat, però avui no me’n puc estar.

Visitant el bloc de l’alcalde de Mataró, Joan Antoni Baron, he vist una fotografia de Felip Puig amb el dit alçat sota el títol “La pissarra electoral: demanaran disculpes?”. Com a únic text: “Coneixent en Felip Puig molt em temo que no.
Molt bé Puig?”

Crec conèixer millor Felip Puig que l’alcalde i sé que després de moltes intervencions del públic utilitza l’expressió “Molt bé...”. Generalment no ho fa per donar el vist i plau al que s’ha dit, sinó utilitzant una expressió feta per començar la seva intervenció, que en el vídeo queda tallada i no podem escoltar. Però això ara no té cap importància. No sóc jo qui he de defensar en Felip. Ara, el que és important és que fa poc més d’una setmana varem tenir un exemple del que no es pot fer en un ple i jo em pregunto: demanaran disculpes? Coneixent l’alcalde espera que ho fes. Encara hi és a temps!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Fa molts dies que no he llegit un article tan breu i encertat alhora.
No hi puc afegir ni treure RES.
Ara, sencillament em queda esperar les disculpes de l´alcalde... o no.