17/2/15

El meu comunicat sobre la polèmica per la disfressa del 4-F

Davant la polèmica originada per una disfressa del tot condemnable sobre els fets del 4-F voldria fer les següents indicacions:

  1. No és el meu tarannà fer broma de cap desgràcia, no ho he fet, ni ho faré mai. Per tant, no puc fer res més que lamentar aquests fets tan poc afortunats i, a més, rebutjar-los.
  2. Conec molt bé el meu fill, sé com és i sé també que la seva intenció no era ferir a ningú, però malgrat tot s’ha equivocat.
  3. Vull demanar disculpes públiques a totes aquelles persones que s’han pogut sentir ofeses per aquest episodi.
  4. Durant les pròximes hores parlaré amb la família de l’agent de la Guàrdia Urbana que va quedar ferit per explicar-li com ha anat tot, per mostrar-li la meva solidaritat i per presentar-li les meves disculpes.
  5. També m’he posat en contacte amb l’alcalde de Barcelona perquè traslladi als membres del cos de la Guàrdia Urbana la meva disculpa i solidaritat.
  6. Per últim, vull desvincular aquests fets de l’acció política de CiU i de la gestió del govern municipal de l’Ajuntament de Mataró.