16/3/10

Presentació en societat de “Mataró Decideix”

Foto diari El Punt

Diuen, i és cert, que l’obligació és abans que la devoció, per això no vaig poder quedar-me a l’acte de Presentació de la Plataforma Mataró Decideix. Havia d’anar al Consell d’Administració de Mataró Audiovisual, l’empresa que gestiona MataróRàdio.

Però, aprofitant que una cosa començava mitja hora abans que l’altra, no vaig poder-me estar de passar per la Sala Cabanyes per veure l’ambient que allà hi havia. Mica en mica, la sala anava omplint-se, primer la platea, després les llotges i no sé si quan vaig ser fora algú va haver de pujar a dalt. Molt bon ambient, Il·lusió, molta gent coneguda, gent de diversos partits o de cap, moltes entitats, tots amb un sol objectiu: decidir el nostre futur.

En Joan, que va poder-s’hi quedar tota l’estona, en parla al seu bloc, Diari Maresme i El Punt, ja en parlaven aquest matí i segurament durant el dia podrem llegir com ho han vist altres mitjans de comunicació.

Jo ja m’he reservat el 20 de juny per col·laborar amb el que em demanin.