.
Aquesta setmana he rebut passada vaig rebre la desposta a una pregunta que sobre les bandes reductores de velocitat vaig fer per escrit al regidor de Via Pública el passat 21 d’agost, juntament amb una altra sobre els guals i les zones de càrrega i descàrrega.
La primera sorpresa és quan queda escrit que el nou model, anomenat “coixí berlinés”, el qual no travessa la totalitat del vial, s’ha instal·lat per l’altre “afectava la conformitat i velocitat comercial dels autobusos”. No pretenc pas causar molèsties als usuaris del bus, però si els molesta no es pot negar que també molesta als altres vehicles, aquest cas no importa al regidor?
Pel que fa als perjudicis causats pels claus i el risc de caiguda dels motociclistes, el regidor no s’està de dir que com la velocitat no pot ser superior als 30 km/h una punxada no ha de ser motiu d’accident. Serà que no ha anat mai amb motocicleta? Jo he vist com un noi, a menys velocitat queia i no era ni pel clau i la punxada, només per que abans, a causa del salt motiva per la banda, havia perdut sorra. L’ensurt del noi i la visita a urgències pel cop al braç no li treu ningú, així com el cost de reparar la moto, del que l’ajuntament no va voler-ne saber res. Sorprenent la segona resposta.
Finalment, com que sabem, com tothom, que en qualsevol terreny constantment apareixen nous productes que milloren els existents, li vam preguntar pels nous sistemes. Resposta: “Els sistemes són els recomanats en els Dossiers Tècnics de Seguretat viària editats per la Generalitat de Catalunya i, en concret el número 10, que és el que fa referència aquests elements va ser editat el 2002”. Pot ser què no llegeixin la premsa i no estiguin subscrits a les publicacions tècniques? Perquè si ho fessin haurien vist això i coneixerien les recomanacions del Servei Català de Trànsit d’aquest mateix mes.
La primera sorpresa és quan queda escrit que el nou model, anomenat “coixí berlinés”, el qual no travessa la totalitat del vial, s’ha instal·lat per l’altre “afectava la conformitat i velocitat comercial dels autobusos”. No pretenc pas causar molèsties als usuaris del bus, però si els molesta no es pot negar que també molesta als altres vehicles, aquest cas no importa al regidor?
Pel que fa als perjudicis causats pels claus i el risc de caiguda dels motociclistes, el regidor no s’està de dir que com la velocitat no pot ser superior als 30 km/h una punxada no ha de ser motiu d’accident. Serà que no ha anat mai amb motocicleta? Jo he vist com un noi, a menys velocitat queia i no era ni pel clau i la punxada, només per que abans, a causa del salt motiva per la banda, havia perdut sorra. L’ensurt del noi i la visita a urgències pel cop al braç no li treu ningú, així com el cost de reparar la moto, del que l’ajuntament no va voler-ne saber res. Sorprenent la segona resposta.
Finalment, com que sabem, com tothom, que en qualsevol terreny constantment apareixen nous productes que milloren els existents, li vam preguntar pels nous sistemes. Resposta: “Els sistemes són els recomanats en els Dossiers Tècnics de Seguretat viària editats per la Generalitat de Catalunya i, en concret el número 10, que és el que fa referència aquests elements va ser editat el 2002”. Pot ser què no llegeixin la premsa i no estiguin subscrits a les publicacions tècniques? Perquè si ho fessin haurien vist això i coneixerien les recomanacions del Servei Català de Trànsit d’aquest mateix mes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada