19/8/07

TRASLLAT I ACTUALITZACIÓ

Un entreteniment d’estiu ha estat també el trasllat de tots els “post” de l’antic bloc a l’actual. Potser no calia, però va ser una decisió presa amb la voluntat de disposar de tot el que he escrit en un sol lloc.

Quan feia poc més d’un any que havia obert el meu bloc, per dificultats amb l’editora escollida per acollir els escrits, vaig decidir traslladar-me a blogspot. La primera, bloc.cat, l’havia escollit perquè està dissenyada totalment en català, però, una vegada més, els catalans estem en inferioritat de condicions i malgrat l’interès dels promotors, la nova és molt més potent i té moltes més possibilitats pels no entesos en llenguatges informàtics. Tot i que he vist que la Montserrat Candini ha pogut fer millores importants al seu bloc.

No m’he conformat amb el trasllat, he modificat algun color del disseny inicial i, sobretot, he incorporat molts més enllaços a més d’una finestra amb les darreres notícies que es poden trobar al nou web del diari AVUI. Pel camí ja havia incorporat una agenda, un comptador de visites i una finestra amb els titulars de les notes que publica Convergència i Unió. Ara estic preparant un nou grup d’enllaços relacionats amb diferents recursos per a la confecció de blocs.

Finalment, estic treballant per poder incorporar comentaris als nous post que vagi fent, però, malgrat ja se’n poden fer, tinc problemes per visualitzar-ho a la pàgina principal. Ja me’n sortiré!
.
També m’he adherit (amb el número 425) a la Xarxa de Blocs Sobiranistes (XBS), el web que vol aglutinar tots els blocs sobiranistes de la Catosfera, per sobre d’ideologies, d’objectius territorials i de partits polítics. La idea és aglutinar en un únic web tots els blocs de la gent que s’ha sentit identificada amb la campanya “Jo també vull un Estat propi”. No es tracta estrictament d’un web de temàtica política, hi cap de tot: cultura, societat, temàtica personal, ficció, música, etc...