2/10/06

AIXÒ FA MÉS MAL QUE BÉ

Arribo a casa, repasso el correu electrònic i dono un cop d’ull a alguns diaris digitals. Hi trobo un article que diu: “Guerra bruta a la xarxa entre CiU i PSC”. Em crida l’atenció i accedeixo al seu contingut. Explica una cosa que coneixia, però en la que no m’havia parat a reflexionar prou.
.
Fa dies, un amic em va fer arribar un enllaç a la falsa web de José Montilla (PSOE) i coneixia l’existència d’una sobre l’Artur Mas (CiU), encara que no tenia l’adreça. El meu amic només m’envia el correu a mi i jo no vaig reenviar-lo, però, evidentment això està corrent per la xarxa i cada vegada s’estendrà més.
.
A la política hi ha opinions diverses, només faltaria! Es crea debat i algunes vegades pot pujar una mica el to. Ara bé, la desqualificació personal no només fa mal a la política i a la democràcia, fa mal a la convivència. Faríem be de deixar de reenviar aquests missatges i oblidar-nos de que existeixen aquests web’s. És per això que avui no he posat cap enllaç i tampoc cap imatge.