17/9/06

EL MEU “MEME” DE BLOCS

Fa un grapat de dies que el company Ramon Bassas, amb qui, malgrat la distància política, compartim alguna que altra dèria, em va complicar la vida amb el repte de fer un “meme” sobre els tres blocs que trobés més interessants.

D’entrada confesso la meva inferioritat de condicions davant un blocaire expert i prolífic com en Ramon. Admiro la seva facilitar per l’escriptura i la capacitat per devorar blocs, llibres i el que li posin per davant. De moment no he trobat on és la trampa i, és per això que, reconec la seva extraordinària capacitat per trobar temps allà on no n’hi ha.

Dit tot això, us en diré tres que visito i llegeixo amb freqüència. El primer, el d’una dona que admiro molt i que es defineix com a dona i nacionalista. Encara que sembla que només pugui estar de moda entre els convergents més joves i de moda, ella és una sobiranista declarada i convençuda, a més, les seves reflexions valen la pena de ser llegides. És la Carme Laura Gil amb el seu bloc “Coc Ràpid”. El segon, tot i no compartir sempre les seves opinions, és el d’en Saül Gordillo, “Bloc sense fulls”. Ja sé que és periodista en actiu i té molta informació, però així n’hi ha molts i no saben aprofitar-la, en Saül ho fa i a més et dóna una pila d’enllaços per poder anar a la font de la notícia o el tema que està tractant. És dels blocs més treballats i és indispensable que el visiteu si voleu estar al dia també dels nous blocs que s’obren.

Al darrer, un de casa, no sé si ell voldria que ho digués, però estic molt orgullós del bloc d’en Jordi. Els seus escrits són curts, ben estructurats i amb un missatge clar. Pot opinar de tot, des dels temes més d’actualitat fins del seu estat d’ànim o del que acaba de fer.

M’agradaria però, en un proper “meme” poder citar el de l’amic i diputat convergent
Carles Campuzano, que s’ha estrenat fa molt pocs dies i que és al primer que proposo que sigui un dels que ara ens expliqui quins són els blocs que ell troba més interessants. També passo el testimoni a l’Albert Geronès, que va començar molt abans que jo, però escriu poc, al Joan Salicrú, flamant director d’informatius de Mataró Ràdio i a l’Oriol Batista, que incorporo avui als meus enllaços.