En el Ple del passat 2 de febrer, i per tercera vegada consecutiva, es va haver de tornar a preguntar per l’actuació del govern municipal davant la implantació d’un nou comerç al sector de Can Xammar. Primer va ser la publicitat institucional en un fulletó de promoció de la campanya nadalenca. Fet sense precedents i que va costar prop de 800€ a les arques municipals.
Un mes després, l’aportació de PUMSA, societat municipal que amb 3000€ va col·laborar en la campanya que ha causat la baixa d’associats del Comerç Mataró Centre, precisament per afavorir un establiment en detriment d’altres.
Finalment, el passat dia 2, era inevitable preguntar per un seguit d’irregularitats i infraccions de les ordenances municipals per temes de senyalització i publicitat comercial. Durant el període entre el 22 de desembre i 9 de gener, els dies de més vendes de la campanya de Nadal/Reis, el mateix comerç va utilitzar elements i sistemes expressament prohibits.
Per a qui no ha arriscat mai, invertint per fer funcionar un negoci, pot semblar un debat provincià. Pel polític, preocupat només de la seva imatge i per estar bé amb els seus, s’acaba dient que un altre dia ja intentarà fer-ho millor. Estem, però, davant un afer molt greu. S’ha afavorit a uns en perjudici de molts altres i això, fet des de l’administració pública i des de la gestió política, no s’hauria de permetre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada