1/2/11

Cinc anys de bloc

Imatge inicial del bloc

Fa molts dies que no escric en aquest petit racó de la xarxa que controlo només jo. Bé! això no és exactament així. De fet l’espai el tinc perquè els senyors de Blogger m’ho permeten i, a més, de forma absolutament gratuïta. En tot cas, fa dies que no trobo una estona per escriure. Els motius són diversos, però, en cap gas per haver perdut les ganes.

Ahir, 31 de gener, va fer exactament cinc anys que vaig obrir “Mataró es mou” i he aprofitat un aniversari tant assenyalat per reemprendre l’activitat. Si més no, per intentar-ho.

Durant aquest cinc anys he escrit un grapat de post, alguns, ho reconec, només per intentar mantenir viu el bloc i ara me’n adono que eren molt importants malgrat en aquell moment poguessin semblar ben poca cosa, doncs com més dies passen entre escrit i escrit més difícil es posar-s’hi. Avui torno a agafar el compromís de la constància, no sé si diària, probablement tres o quatre vegades a la setmana. Probablement, com he fet sempre, em servirà per deixar constància de coses que passen a la meva ciutat en l’àmbit polític, però també en el personal o familiar.

També com sempre, no tinc cap pretensió pel que fa a qualitat. Sé que seria desitjable que els escrits fossis absolutament correctes gramaticalment i ortogràficament, però no deixa de ser un espai d’espontaneïtat, sense correccions ni revisions posteriors. Això sí! Com he fet des del primer dia aniré remenant el disseny, no pas per coneixement tècnics, sinó per curiositat de saber com funcionen i fer provatures.

Fins demà!