28/8/07

LA IMPORTÀNCIA D’UNA NOTÍCIA

A la premsa d’avui parlava de l’existència d’un nou corrent dins de Convergència. No discutiré pas que, quan s’enfila un any de Congrés, els moviments i el debat intern en el partit majoritari dins la força que té més diputats al Parlament no siguin notícia. Però no puc entendre que la creació d’una Plataforma per la Sobirania dins de CDC pugui ser portada a diferents mitjans, entre ells La Vanguardia. És perquè no hi ha res més per posar? On és el govern?

A mi, m’agradaria més saber que diu el President de la Generalitat a la proposta del seu Vice-president. Ja m’agrada que parlin de Convergència i que la militància i tots els ciutadans del País puguin conèixer el debat intern i democràtic que s’hi produeix, però també m’agradaria saber que pensa l’actual President de les declaracions dels seus consellers. És evident que el PSOE té la consigna de no replicar als dirigents d’ERC per matar les notícies, encara que així privin al ciutadà de saber que pensen els seus governants sobre temes que afecten directament el seu futur.

Pel que fa a la plataforma convergent, com Felip Puig, coincideixo amb el que diu el manifest, és per això que fa dies li vaig donar el meu suport. Preferiria haver evitat posar sigles d’altres partits, tot i que, en aquest moment, és evident que l’acord entre nacionalistes passa per un acord entre CiU i ERC.