28/10/06

MOLT NERVIOSOS

Només fa un parell de dies que em queixava que no em quedava temps per dedicar al bloc. Ben al contrari d’altres de la nostra ciutat i rodalies, els quals havent fet de la política la seva única activitat professional, troben temps a tota hora. En el meu cas, i en el de molts més, tot i que ningú m’hi obliga, escriure en aquest diari només em treu hores de dormir i de família.
.
Si no em queda temps pel meu bloc, imagineu-vos per llegir els dels altres. Però, després de comentaris d’amics i companys, he hagut de cercar allò que despertava la seva sorpresa pel nerviosisme dels militants del PSOE a Mataró. Em deien: com deuen estar que es dediquen a divulgar insults, mentides i acusacions sense fonament sobre candidats de CiU, això sí, afegint allò de presumptament per si ho veu algun jutge.
.
Curiosament ho fan els únics que han tingut importants dirigents a la presó, mentre que les acusacions que ells mai s’han cansat de llençar contra persones de CiU s’han demostrat infundades. Això sí, ara quan es veuen ells mateixos en un DVD es fan els ofesos. Però si com deia ahir el President Pujol en el seu parlament al Ciutat de Mataró: “aquells del DVD no són els de Polònia, el programa de TV3, són els de debò, són els seus fets i les seves paraules”.
.
Tal vegada, per investigar als dirigents de CiU hauran de contractar algun ex-director general de la Guardia Civil de la darrera Època de Felip González. I si els hi demana massa diners, algun ex-gobernador del Banc d’Espanya de la mateixa època els hi pot gestionar algun crèdit. Si amb això no en tenen prou, poder desenterrar els inspiradors del GAL, que també els hi podran donar un cop de mà.
.
En definitiva, si tot el que saben fer és llençar acusacions sense fonaments, com va fer el President Maragall en sessió parlamentària, millor callar.