8/10/06

BENVINGUDA

Vull donar la benvinguda a dos nous blocs que s’incorporen. El primer l’he descobert gràcies al post d’avui del periodista Saül Gordillo. Porta el títol de “El Més Petit de Tots”, i pel que diu en Saül, seguirà els passos de “Maresme Confidencial” , que va deixar d’estar actiu el passat mes de gener.

Només començar ja reparteix llenya. A l’article d’avui parlar de Joan Mora, del que diu que viu a Cabrils. Però era Manuel Mas, qui hi passava temporades, en Joan viu a Cabrera, i durant molts anys va viure al carrer Blai Parera de Mataró. Diu altres coses que jo no coneixia, sembla que els autors deuen tenir alguna connexió, a PUMSA o en el govern, que controla molt bé la informació municipal.

El segon és de casa mateix. La Maribel s’ha animat a obrir el seu propi bloc. Estic molt content i la xarxa de blocs convergents segueix creixent, però jo perdré una de les meves fonts d’inspiració més valuoses. A més, ara m’ha sortit una nova feina, cada dia hauré de mirar que ha escrit abans de tornar a casa.