26/2/23

Perquè em presento

 

Soc en Quim Fernàndez, i he pres la decisió de presentar-me a les eleccions municipals com a candidat a l’alcaldia de Mataró.

Ho faré en la candidatura “Mataró ens Mou”, integrada a la plataforma municipalista “ARA PACTE LOCAL”.

Ha estat una proposta inesperada després de quatre anys desconnectat de la política activa, però una proposta que he rebut amb agraïment per la confiança i amb la il·lusió de poder posar el meu granet de sorra en un projecte engrescador. Una proposta que vol recuperar un espai polític necessari i que, per a molts mataronins i mataronines, ningú ha ocupat.

Així i tot, la decisió ha estat difícil. En quatre anys, el meu dia a dia ha canviat molt, i no és fàcil recuperar el ritme que l’encàrrec necessita i mereix, tot i que la il·lusió i la motivació que em provoquen treballar per la meva ciutat han guanyat. Perquè, a mi Mataró em mou.

M’estimo Mataró, la ciutat on vaig néixer i he viscut sempre. Estic convençut de què puc aportar coneixement de l’administració i de la ciutat, així com experiència i el bagatge adquirit en els molts anys que vaig ser regidor del nostre Ajuntament.

Perquè les eleccions del pròxim 28 de maig van de Mataró i, sobretot, de la seva gent i la seva manera de viure, de ser i de fer. Van dels seus problemes i de les seves preocupacions. Per això penso en una ciutat compromesa amb la gent i amb l’entorn, en una ciutat moderna, pròspera, capdavantera, cultural i esportivament potent, solidària, amable, tolerant, inclusiva, integradora, segura, neta Una ciutat de la qual tots ens sentim orgullosos.

És per tot això que he decidit acceptar la proposta i presentar-me el pròxim 28 de maig com a candidat a l’alcaldia de la ciutat que estimo.

 

Els mataronins i mataronines mereixem una ciutat millor.

AMB TU HO ACONSEGUIREM!

 

Quim Fernàndez i Oller

@QuimFdezOller