15/5/07

MONO DE BLOC

Fa molts dies que l’activitat de la campanya no em deixa temps per escriure. Al contrari del que m’agradaria, que és deixar constància de com avança el compte enrera cap el dia 27 de maig. Tot i que tinc alguna nota que no renuncio a passar en net.

Ho trobo a faltar, sobretot, quan algú m’explica alguna cosa que ha llegit, cosa la qual jo tampoc tinc temps de fer. Com s’ho deuen fer els altres?

En tot cas, una de les coses que m’expliquen és que s’escriu sobre els lemes o eslògans que ha utilitzat CiU com si no trobéssim el definitiu. Tant clar que ho tinc jo! No cal gaire imaginació per adonar-se’n de la seva complementarietat i de que, amb més o menys encert, això ho deixo a criteri de cadascú, és premeditat. Només s’ha de fer el petit esforç de jugar amb tots alhora per llegir un missatge clar: Despertem el govern! 27 anys són masses i ja no els hi queden noves idees. Amb tu, junts, farem un altre Mataró.

Pot agradar o no, això és subjectiu, però la continuïtat és evident. Per cert! Són clarament 27 anys del mateix ajuntament, doncs a l’inici del primer mandat de la democràcia el govern era de concentració i gairebé totes les forces amb representació en formaven part. Això, si no recordo malament, es va trencar quan l’alcalde Majó va anar a fer política a Madrid.